събота, 17 март 2012 г.

Извадена от комикс



След агресивните изблици,
След избледнелите спомени,
След налудничавата усмивка
И безлични дни.

Съм тук, за да проверя колко точки останаха за губене.
Колко лица се размазаха в тълпата,
Колко думи се взеха обратно, прекосявайки пространството.

Като анимационния герой в действие
Връщам филма на обратно.
Бръщолевенето ти ме разсмива,
Докато пътувам сутрин многократно.

А като натисна пауза правиш смешна поза,
Нямаш варианти, само джокери във джоба.

Вадиш зайци от шапката, която нямаш.
Опашатите лъжи стават ценен исторически момент.

А в покоите ми има забити карфици.
А в съня ми се забиват ужасии.

Та затова…

Спя с по две възглавници нощем.
Съня ми е неспокоен, ако не съм с две одеяла.

Един климатик и куп пижами.
Кажи ми после, че си ми достатъчен?

Няма коментари:

Публикуване на коментар