понеделник, 22 октомври 2012 г.

Утринни стени

Утро е, но прилича на неизказано откровение, на мокро желание, на сън в реалността. Будна съм, не съм заспивала, заради мечта. Великата мечта, която трябва да оправдая. А съзнанието ми, тялото ми - мразят ме. Умората ме прави слаба, защитните ми стени са полузаспали и мога да погледна зад тях, да ги залича със замах. Толкова е глупаво да можеш да се самонараняваш толкова лесно. Не би ли следвало да е по-трудно? Но минах вече през това и усетих всеки момент без стените си, чувствайки се разголена пред очите им. Не е за мен това.

Вятърът е по-силен от снощи, предизвиква буря в душата ми. Сама съм, а в този ранен час не искам да бягам. От себе си, от тях. Бурните импулси умират бурно. Умират като неизречена целувка. Като полуцелувка, като някаква минала грешка. И обещавам, заклевам се в това толкова ранно сутрешно откровение - да изпитам всяка следваща целувка с по-голямо и по-голямо желание. Оставям глупавите въпроси за съответните хора, отпускам се на бъдещето, изтривам умората.

Безсънните нощи причиняват писания, неизлечимите белези опит, какво донася вярата тогава? По връхчетата на пръстите ми са егоистичните, нарцистичните желания, по-дълбоко няма нищо, всичко е на повърхността. За да не вижда никой, вглеждайки се в него. Оглеждайки най-низшите, покварените желания, виждайки бистрия ум и някаква външност - губи се личността като такава. Сборът от качества става механичен. И се губи същността.

Небето просветлява и всичко започва отначало. Нов ден. Защо не се будех нова всеки ден? Защото понякога изобщо не спя, защото нямам константа, защото не бих се разпиляла нарочно? Защо?

Няма коментари:

Публикуване на коментар