понеделник, 2 януари 2012 г.

Среднощната муза

За малко да поспра е най-големия порок
В разгара на нощта догаря този зов.
Не винаги успявам да се държа като жена
Детското невинно в мен надига позабравена глава
И бързам да изляза, да тръгна, да остана,
Сякаш музата ми ме гони сега.
Връщам се поглеждам, обръщам се, разглеждам,
Няма смисъл в нищо, което е било.
Защото спомените са просто минало.
Любимата ми дума изразява обикновената душа.
Обикновени чувства, изгубени в тъма,
Любимата ми дума “просто” изразява
“простите” неща, които изкушават.
И винаги зова за простота, дори когато ме боли,
Защото болката нощта не винаги таи.
Като музика изливат се руините на музата ми светла,
Изсипват се и ме приветстват.
Рядко се случва да чакам, още по рядко да вървя,
Но тази нощ в мрака преоткрих нощта.
Припомних трепетите сладострастни
Виковете, с които те зовях
И думите безгласни, които някога мълвях
Припомних ядовете безпричинни,
Припомних мъките безчет,
Аз теб само не можах да видя,
В съзнанието ми блед,
Любов спомените пропила,
Не изпъкваше с теб.
И сега когато се потапям в нощта, в спомена, в мен
С вяра нявга прокълната, аз вярвам, че познавам те по-добре от мен.
И когато криволичиш, аз ще бъда тук,
Защото пътеките кални,
Никога няма да станат път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар